I. Общи условия за ползване на електронен магазин www.klasmebeli.bg в интернет пространството.
Благодарим Ви ,че пазарувате при нас!
Общи условия за използване на {името на Вашия домейн}

Настоящите общи условия уреждат условията за използване на www.klasmebeli.bg по-долу за краткост „уебсайта“.
Уебсайтът се управлява от Класс Мебели Еоод  с ЕИК BG207117104, по-долу за краткост „Оператор“. При необходимост можете да се свържете с нас посредством следните контакти:
Имейл: office@klasmebeli.bg
Телефон: +359 897 477 373
Чрез използването на Уебсайта потребителят се съгласява с настоящите общи условия. Ако не сте съгласни със същите, следва да се въздържате от използване на Уебсайта.
    1. Интелектуална собственост

        1.1. Всички права върху интелектуалната собственост по отношение на информационните ресурси и съдържанието на уебсайта се Упражняват от Оператора. Същите са защитени от Закона за авторското право и сродните му права и всяко използване на съдържание от Уебсайта без съгласието на Оператора е нарушение на закона, от което може да последва гражданска, административно наказателна или наказателна отговорност.

        1.2. При копиране или възпроизвеждане на информация вън от допустимото, както и при всяко друго нарушение на правата на интелектуална собственост върху ресурсите на Оператора, Операторът има правото да претендира обезщетение и за претърпените преки и косвени вреди в пълен размер.

    2. Ограничаване на отговорността

        2.1. Операторът предприема необходимите мерки, за да поддържа съдържанието на Уебсайта актуално, но не носи отговорност за действителната актуалност на същото. Във връзка с това Операторът не носи отговорност за вреди, в това число преки и косвени вреди, включително пропуснати ползи, които потребител на Уебсайта би понесъл при каквито и да е обстоятелства, свързани с публикуваното съдържание на Уебсайта и достъпа до същия. Използвайки Уебсайта, потребителите поемат всички рискове, свързани с това, включително всеки риск за крайни потребителски устройства, софтуер или данни на потребителите.

        2.2. Доколкото в съдържанието на Уебсайта се съдържат препратки към съдържание, позиционирано извън същия потребителят е запознат с факта, че Операторът няма контрол върху същото и не носи отговорност за последиците от активиране на препратки, водещи извън Уебсайта.
Операторът не носи отговорност за злонамерени действия от страна на трети лица, обект на които би могъл да стане потребителя, при използване на Уебсайта. Потребителят използва Уебсайта на своя отговорност.
    3. Регистрация на потребители

        3.1. Операторът запазва правото си да предоставя част от съдържанието на Уебсайта единствено на потребители, които са регистрирали свой потребителски профил на Уебсайта. Съответното съдържание, ограничено единствено до регистрирани потребители, следва във всеки един момент да бъде обозначено като такова от страна на Оператора.

        3.2. При създаване на потребителски профил потребителят се съгласява, че Операторът ще обработва неговите лични данни съобразно с правилата на Политиката за защита на лични данни, публикувана на Уебсайта.

    4. Използване на уебсайта

        4.1. Доколкото Операторът е предвидил възможност за потребители да качват съдържание в Уебсайта, същите следва да не качват клеветническо, нецензурирано, обидно, порнографско или по друг начин незаконно или противоречащо на морала съдържание.

        4.2. Потребителите следва да използват Уебсайта добросъвестно, в това число да не предприемат злонамерени действия, които да могат да се отразят на достъпността на съдържанието за трети лица или използването на Уебсайта изобщо.

    5. Други

        5.1. Операторът запазва правото си да изменя настоящите общи условия по свое усмотрение като във всеки един момент актуалните условия за ползване на Уебсайта ще бъдат публикувани на същия.

        5.2. По всички неуредени от настоящите Общи условия въпроси се прилагат разпоредбите на действащото законодателство на Република България.
II. ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПРОДАЖБА НА СТОКИ

Чл.1 ПРОДАВАЧЪТ прехвърля на КУПУВАЧА правото на собственост, като при изрична уговорка между страните последният възлага и да се извърши доставка , разнос и монтаж, върху стоката, подробно описана в настоящия договор или в отделно изготвена спецификация към него, която се явява неразделна част от настоящия договор, срещу което КУПУВАЧЪТ се задължава да му заплати възнаграждение в размер и по начин, описани по-долу в настоящия договор, при спазване на ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ, изложени върху обратната страна на този договор, с които КУПУВАЧЪТ се е запознал предварително.

Чл.2 Допълнителните разходи, свързани със последващ сервиз на закупената стока, са за сметка на купувача и не се включват в размера на продажната цена, като цените на услугите са както следва:

а/ “ТРАНСПОРТ” – Транспортът се извършва според ценоразписа на Класс Мебели Еоод , утвърдени с вътрешна заповед за търговския обект и е посочен по-долу. Осъществява се по предварителна уговорка с клиент при пристигнаето на стоката му направена в нашия уебсайт www.klasmebeli.bg или на място в нашо представителство. Продуктите се разнасят с транспортна фирма Interlogistica до адрес подаден предварително от клиент или вписан в поръчката на клиента.

§.I. Качество на стоките:

Чл.3 /1/ Видими недостатъци на стоките, които могат да бъдат установени при обикновен преглед, страната-купувач по съответната доставка е длъжна да установи при приемане на стоката в мястото на доставка.

/2/ Купувачът е длъжен да уведоми продавача не по-късно от 3 (три) дни след получаване на стоката за недостатъци, за които не е знаел и не е могъл да узнае при приемане на стоката и обикновения й преглед. В този случай, купувачът има право да иска поправяне или заместване на вещта (при положение, че ползването й в този вид е невъзможно), ако е действал добросъвестно и е изпълнил точно задълженията си и инструкциите за употреба. За тази цел купувачът е длъжен да запази оригиналната опаковка на повредената стока.

/3/ Рекламации за скрити недостатъци, които не са били открити при обикновен преглед или са се проявили впоследствие, ще се предявяват съгласно изискванията и в сроковете по чл. 126, ал. 1 от Закона за защита на потребителя. /ЗЗП/.

Чл.4 /1/При предявяване на рекламация на стока потребителят може да упражни правата си по чл. 124, ал. 1 от ЗЗП при условията и по реда на същия закон.

 /2/ Рекламации се извършват съгласно Закона за защита на потребителите (ЗЗП) и могат да бъдат предявявани в рамките на работното време на място във всеки филиал на Продавача или на ел. поща: office@klasmebeli.bg

 /3/ Ако недостатъците са били известни на купувача при сключване на договора или при приемането на стоката и той не е възразил за тях, продавачът не отговаря за тези недостатъци.При продажбата на мостри и стоки с недостатъци,недостатъците задължително се описват в договора, спецификацията или приемо-предавателния документ.  

  /4/ При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от Купувача. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.

  /5/ Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид:

 а. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие;

 б. значимостта на несъответствието;

 в. възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него.

  /6/ Продавача не носи отговорност за пропуснати ползи по време на отстраняване на рекламации, извършени в едномесечния срок.

/7/  При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато Купувача не е удовлетворен от решаването на рекламацията той има право на избор между една от следните възможности:

 а. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;

 б. намаляване на цената;

Купувача не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.

  /8/ Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.

 /9/ При рекламация Купувача задължително представя документи, удостоверяващи покупката – касова бележка, фактура, протокол или други документи (гаранционна карта и др.)

/10/Срокът на гаранция за купувачите, които не са потребители по смисъла на ЗЗП, е 12 (дванадесет) месеца, освен ако не бъде уговорено друго.

 §.II. Приемане–предаване на стоките; Собственост и рискове:

Чл.5 /1/ Продавачът се задължава да предаде на купувача описаната подробно в договора или в спецификацията към него стока в договорения срок на доставка.

/2/ За приемане–предаването на доставката на стока ще се изготвя писмен документ, оформен между оторизирани представители на страните.

/3/ Собствеността и рисковете от случайното повреждане, погиване или липси на стоката ще преминават от страната-продавач върху страната-купувач от момента на нейното приемане-предаване в съответното място на доставка.

/4/ При желание от страна на купувача служителите на Класс Мебели ЕООД да изхвърлят отпадъчните опаковки, купувача е длъжен да заплати съответна сума според тарифите на всяко отделно представителство на Класс Мебели ЕООД

/5/ Когато в изпълнение на продажба страната-продавач своевременно е отделила и подготвила стоката за предаване, а страната-купувач е в забава за нейното приемане, собствеността и рисковете върху тази стока ще се считат за прехвърлени върху купувача с изтичане на срока, на който той е следвало ефективно да я получи. В този случай купувача се задължава да доплати стойността на стоката след отправена покана от страна на ПРОДАВАЧА и дължи складови разноски за съхранение на стоката съгласно чл.8 т.3 от договора.

§.III. Изпълнение на договора; Разваляне /прекратяване на договора; Неустойки, обезщетения и гаранции:

Чл.8./1/Срокът на договора започва да тече от датата на плащането на авансово заплатената сума.

/2/ В случаите, в които купувачът заплаща уговорената в този договор авансова сума за плащане по банков път, срокът на същия започва да тече от датата на постъпване на сумата по банковата сметка на продавача. В този случай крайният срок на договора се увеличава съответно с броя на дните от датата на подписването на настоящият документ до датата на постъпване на плащането в сметката.

/3/ Купувачът е длъжен да приеме (получи) стоката не по-късно от 7 дни след изтичане на уговорения в този договор срок, от продавача. Ако не стори това в този срок, същият дължи на продавача складови разноски за съхранение на стоката в размер на 0.1% на ден от стойността на цялата поръчка, но не повече от 7% от стойността на съхраняваната му стока. Стока, непотърсена/неприета в срок, повече от 70 дни след крайния срок на договора, остава собственост на продавача, като същият не дължи връщане на авансово заплатената сума и има право да избере дали да задържи авансово заплатената сума и стоката или да получи складовите разходи и остатъка за плащане от цената на стоката, след което да я предаде на купувача.

/4/При забава от страна на купувача да заплати уговорената цена, купувачът дължи на продавача неустойка в размер на 0,05 % от стойността на този договор за всеки просрочен ден но не повече от стойността на стоката, предмет на договора.

Чл.9 /1/ Продавачът е длъжен да предаде закупената стока на купувача след заплащане на пълния размер на договорената цена в срока по настоящия договор.

 /2/ При забава от страна на продавача за предаване на договорената стока с повече от 10 (десет – календарни) дни и при отсъствие на независещи от него причини за забавата, същият дължи неустойка в размер на 0,1% от стойността на недоставената част от стоката за всеки ден забава но не повече 5% от стойността на недоставената част от стоката. В случай на частично пристигнала стока  в склада на Продавача, същият  не дължи неустойка за тях, когато клиента е бил писмено уведомен (чрез електронна поща, поща с обратна разписка) за това, но е отказал да приеме частично пристигналата стока.

  /3/ При забава на доставката, независимо от причините, с повече от 30 (тридесет) дни след изтичане на уговорения срок, купувачът има право да се откаже от  договора, като в този случай продавачът е длъжен да му върне  авансово заплатената сума, както и  неустойка за всеки ден забава в размер на 0.05 %   от стойността на недоставената част от стоката, но не повече от 10% от стойността на недоставената част от стоката по  договор.

  /4/ В случай, че поръчката на купувача не може да бъде изпълнена по независещи от продавача причини, продавачът може да развали настоящия договор в срок от 20 (двадесет) дни от узнаване на това обстоятелство или да бъде сключено допълнително споразумение между страните, съгласно настоящите общи условия. В случай, че не бъде постигнато допълнително споразумение, договорът се счита за прекратен, като продавачът се задължава да върне обратно на купувача платената до момента от него авансово заплатена сума.

 /5/ В случай, че Продавача, в срок от 70 (седемдесет) календарни дни,  след изтичане на уговорения срок, не достави и не осигури наличност на стоката в складовата си база, то Договора се прекратява. Продавача дължи връщане на авансово  платена  сума, както и  неустойка в размер на 0,05% от цената на недоставената част за всеки просрочен ден до датата на връщането му.

/6/ В случай, че купувачът се откаже без основателна причина от направената поръчка, продавачът има право да задържи платената от купувача авансово заплатена сума.

  Чл.10 Продавачът не носи отговорност при невъзможност закупената стока да преминава през вратите и/или стълбищета и/или коридорите на жилището и/или сградата на купувача.

 Чл.11 Продавачът издава гаранционна карта за закупената стока, като гаранцията започва да тече от деня на подписване на приемо-предавателния документ.
 Чл.12 При поръчки на стойност над 99лв. с включена доставка в цената, клиента е задължен да заплати 50% авансово плащане чрез направена проформа от Класс Мебели ЕооД или на място в търговския обект. В противен случай Класс Мебели Еоод няма да стартира производството и доставката на поръчания от клиент продукт.
§.IV. Други условия:

 Чл.12 (1) Определената в този договор цена на стоките/услугите в български лева се счита договорена между страните и в евро, изчислена по централния валутен курс на БНБ към датата на сключване на договора (1,95583 лева за едно евро).

(2) С подписване на настоящия договор Възложителят дава писменото си неотменимо съгласие при промяна на официално обявения от БНБ фиксинг на българския лев спрямо еврото в срока на действие на договора и считано от този момент, да погасява неплатената част от цената в евро или в левовата равностойност на еврото по променения валутен курс.

(3) „Неплатената част от цената” по смисъла на предходната алинея е равна на разликата между превалутираната й стойност в евро, съгласно ал. 1 от този член и евровата стойност на платената й част в български лева до промяната на фиксинга, изчислени по централния курс на БНБ към датата на сключване на договора (1,95583 лева за едно евро).               

Чл.13/1/ За всички неуредени с настоящия договор условия ще се прилагат съответните разпоредби на ТЗ, ЗЗД и други нормативни актове, които регулират правоотношенията между страните.

Чл.14 Условията по този договор може да бъдат променяни само по взаимно съгласие на страните под формата на допълнително писмено споразумение, представляващо неразделна част от договора.

Чл.15  За неуредени в тези общи условия въпроси или такива засягащи потребителските в права можете да се обърнете към Комисията за защита на потребителите  или платформата за онлайн решаване на спорове

 

 

Тези общи условия са изготвени с помощта на https://obshti-uslovia.com

Информация за администратора на лични данни:

 

Класс Мебели Еоод, е дружество, регистрирано в Търговския регистър на Агенцията по вписванията с ЕИК: BG207117104, e-mail: office@klasmebeli.bg, с тел.: +359 897 477 373.

 

Основания и цели, за които използваме Вашите лични данни

 

Ние обработваме Вашите лични данни на следните основания:

  • Общите условия за използване на Уебсайта;

  • Изрично съгласие от Вас – целта се посочва за всеки конкретен случай;

  • При предвидено задължение по закон;

В следващите параграфи ще намерите детайлна информация относно обработването на личните Ви данни в зависимост от основанието, на което ги обработваме.

За изпълнение на договор

Ние обработваме личните Ви данни за нуждите на използване на Уебсайта съобразно с правилата на общите условия

Цели на обработката (когато е относимо):

  1. установяване на самоличността Ви;

  2. предоставяне на функционалностите на нашия уебсайт

На това основание обработваме единствено лични данни във връзка със създадения от Вас потребителски профил.

Данните, събрани на това основание изтриваме 2 години след прекратяване на договорното отношение, независимо дали поради изтичане срока на договора, разваляне или друго основание.

След Ваше съгласие

Ние обработваме Вашите лични данни на това основание само след изрично, недвусмислено и доброволно съгласие от Ваша страна. Ние няма да предвиждаме каквито и да е неблагоприятни последици за Вас, ако откажете обработването на личните данни.

Съгласието е отделно основание за обработване на личните Ви данни и целта на обработката е посочена в него, и не се покрива с целите, изброени в тази политика. Ако ни дадете съответното съгласие и до неговото оттегляне или прекратяване на всякакви договорни отношения с Вас изготвяме подходящи за Вас предложения за продукти/услуги, като извършваме детайлни анализи на Ваши основни лични данни;

Данни, които обработваме на това основание:

На това основание можем да обработваме лични данни за целите на директния маркетинг, включително данни за потребление на уебсайта и данни за профили в социалните мрежи.

Предоставяне на данни на трети лица

На това основание можем да предоставим Вашите данни на маркетинг агенции, Фейсбук, Гугъл или други подобни.

Оттегляне на съгласие

Предоставените съгласия могат да бъдат оттеглени по всяко време. Оттеглянето на съгласието няма отражение върху изпълнението на договорните задължения. Ако оттеглите съгласието си за обработване на лични данни за някой или всички начини, описани по-горе, ние няма да използваме личните Ви данни и информация за определените по-горе цели. Оттеглянето на съгласието не засяга законосъобразността на обработването, основано на дадено съгласие преди неговото оттегляне.

За да оттеглите даденото съгласие е необходимо само да използвате сайта ни или просто данните ни за контакт.

Кога заличаваме данните, събрани на това основание

Данните, събрани на това основание, изтриваме при искане от Ваша страна или 12 месеца след първоначалното им събиране.

Как защитаваме Вашите лични данни

За осигуряване на адекватна защита на данните на компанията и своите клиенти, ние прилагаме всички необходими организационни и технически мерки, предвидени в Закона за защита на личните данни.

Компанията е установила правила за предотвратяване на злоупотреби и пробиви в сигурността, което подпомага процесите по опазване и обезпечаване сигурността на Вашите данни.

С цел максимална сигурност при обработка, пренос и съхранение на Вашите данни, може да използваме допълнителни механизми за защита като криптиране, псевдонимизация и др.

Права на Потребителите

Всеки Потребител на сайта се ползва с всички права за защита на личните данни съгласно българското законодателство и правото на Европейския съюз.

Потребителят може да упражни правата си чрез изпращане на съобщение до имейла ни.

Всеки Потребител има право на:

  • Информираност (във връзка с обработването на личните му данни от администратора);

  • Достъп до собствените си лични данни;

  • Коригиране (ако данните са неточни);

  • Изтриване на личните данни (право „да бъдеш забравен“);

  • Ограничаване на обработването от страна на администратора или обработващия лични данни;

  • Преносимост на личните данни между отделните администратори;

  • Възражение спрямо обработването на негови лични данни;

  • Субектът на данни има право и да не бъде обект на решение, основаващо се единствено на автоматизирано обработване, включващо профилиране, което поражда правни последствия за субекта на данните или по подобен начин го засяга в значителна степен;

  • Право на защита по съдебен или административен ред, в случай, че правата на субекта на данни са били нарушени.

Потребителят може да поиска изтриване, ако е налице едно от следните условия:

  • Личните данни повече не са необходими за целите, за които са били събрани или обработвани по друг начин;

  • Потребителят оттегля своето съгласие, върху което се основава обработването на данните и няма друго правно основание за обработването;

  • Потребителят данните възразява срещу обработването и няма законни основания за обработването, които да имат преимущество;

  • Личните данни са били обработвани незаконосъобразно;

  • Личните данни трябва да бъдат изтрити с цел спазването на правно задължение по правото на Съюза или правото на държава членка, което се прилага спрямо администратора;

  • Личните данни са били събрани във връзка с предлагането на услуги на информационното общество на деца и съгласието е дадено от носещия родителска отговорност за детето.

Потребителят има право да ограничи обработването на своите лични данни от страна на администратора, когато:

  • Оспори точността на личните данни. В този случай ограничаването на обработването е за срок, който позволява на администратора да провери точността на личните данни;

  • Обработването е неправомерно, но Потребителят не желае личните данни да бъдат изтрити, а изисква вместо това ограничаване на използването им;

  • Администраторът не се нуждае повече от личните данни за целите на обработването, но Потребителят ги изисква за установяването, упражняването или защитата на правни претенции;

  • Възразява срещу обработването в очакване на проверка дали законните основания на администратора имат преимущество пред интересите на Потребителя.

Право на преносимост.

Субектът на данните има право да получи личните данни, които го засягат и които той е предоставил на администратор, в структуриран, широко използван и пригоден за машинно четене формат и има правото да прехвърли тези данни на друг администратор без възпрепятстване от администратора, на когото личните данни са предоставени, когато обработването е основано на съгласие или на договорно задължение и обработването се извършва по автоматизиран начин. Когато упражнява правото си на преносимост на данните, субектът на данните има право да получи и пряко прехвърляне на личните данни от един администратор към друг, когато това е технически осъществимо.

Право на възражение.

Потребителите имат право да възразят пред администратора срещу обработването на личните им данни. Администраторът на лични данни е длъжен да прекрати обработването, освен ако не докаже, че съществуват убедителни законови основания за обработването, които имат предимство пред интересите, правата и свободите на субекта на данни, или за установяването, упражняването или защитата на правни претенции. При възразяване срещу обработването на лични данни за целите на директния маркетинг обработването следва да се прекрати незабавно.

Жалба до надзорния орган

Всеки Потребител има право да подаде жалба срещу незаконосъобразно обработване на личните му данни до Комисия за защита на личните данни или до компетентния съд.

 

Тази политика за защита на лични данни е изготвена с помощта на https://obshti-uslovia.com

Политика за „бисквитки“

Използване на „бисквитки“

Бисквитките“ са кратки текстови файлове или малки пакети от информация, които се съхраняват чрез Интернет браузера на Вашето крайно устройство (компютър, таблет, лаптоп или мобилен телефон), когато посещавате различни сайтове и страници в Интернет. Основната цел на „бисквитките“ е да правят потребителя разпознаваем, когато той се завръща отново на Уебсайта. Някои „бисквитки“ имат и по-специфично приложение, като например да запаметяват потребителското поведение на сайта и да улесняват потребителя при ползването на Уебсайта. Повече информация за това как функционират „бисквитките“ можете да намерите в Интернет.

Как се използват „бисквитки“ на този Уебсайт?

 

Ние използваме „бисквитки“ на този Уебсайт предимно с цел улесняване на ползваемостта на сайта, подобряване на неговата работа и съхраняване на информация за потребителското поведение. При този процес не се съхраняват никакви лични данни, т.е. чрез “бисквитките“ на сайта не може да Ви идентифицираме като личност, поради което спрямо събирането на тази информация не се прилага Закона за защита на личните данни. Събраната информация от „бисквитки“ обикновено се използва в обобщен вид с цел анализ на потребителското поведение на Уебсайта, което ни позволява да подобряваме функционалността на сайта, потребителските пътеки и ползваното съдържание.

 

Възможно е бисквитки да бъдат използвани и за целите на директния маркетинг, а именно за представяне на електронни търговски съобщения към потребителя извън Уебсайта.

 

Какви „бисквитки“ се използват на този Уебсайт?

Сесийни „бисквитки“

Този тип „бисквитки“ Ви улеснява в ползването на сайта, като те съхраняват информация временно, само в рамките на сесията на използвания браузер. Обикновено информацията, която се съхранява чрез тях, е какви стоки или услуги сте добавили в количката, кои страници на сайта сте посетили и как сте стигнали до дадена информация. Тези „бисквитки“ не събират информация от Вашето крайно устройство и се изтриват автоматично, когато напуснете Уебсайта или прекратите сесията на Вашия браузър.

 

Постоянни "бисквитки"

Те ни дават възможност да съхраняваме конкретна информация за сърфирането, като например анализиране посещенията на сайта, как вие сте достигнали до Уебсайта, какви страници сте прегледали, какви опции сте избрали, както и накъде сте се насочили през този Уебсайт. Проследяването на тази информация, ни дава възможност да правим подобрения на Уебсайта, включително да коригираме грешки и да разширяваме съдържанието. Срокът на съхранение на този вид “бисквитки” варира според конкретното им предназначение.

 

"Бисквитки" на трета страна

Възможно е на Уебсайта да има препратки към други сайтове или вградено съдържание от други сайтове, например от Facebook, YouTube, Twitter, LinkedIn, уебсайтове на партньори. Възможно е при посещаването на тези сайтове или отварянето на съдържанието от тях, да се складират на Вашето крайно устройство „бисквитки“ от тези уебсайтове. Именно тези „бисквитки“ се дефинират като „бисквитки на трети страни“, като нямаме контрол върху генерирането и управлението на тези „бисквитки“. За това Ви съветваме да потърсите информация за тях и за начина им на управление на уебсайтовете на съответните трети страни.

 

Как мога да управлявам използването на „бисквитки“ от този Уебсайт?

 

Всички браузъри позволяват управлението на „бисквитки“ от специално създадена за целта папка на Вашия браузър. Можете да блокирате получаването на „бисквитки“, да изтриете всички или част от тях или да зададете Вашите настройки за предпочитания по отношение на използването на „бисквитки“ преди да инициирате посещение на сайта ни. Имайте предвид, че изтриването или блокирането на „бисквитки“ може да повлияе неблагоприятно върху функциите на нашия Уебсайт, а оттам и върху Вашето потребителско преживяване на него.

 

Изключване или блокиране на „бисквитки“

Контролирането, изключването или блокирането на „бисквитките“ се управлява от настройките на Вашия браузер. Имайте предвид, че пълната забрана на използването на всички „бисквитки“, може да рефлектира върху функционалното представяне на сайта, неговата ефективност и достъпването на определена информация.

 

 

Тази политика за използване на бисквитки е изготвена с помощта на https://obshti-uslovia.com/